JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

Náš elektronický obchod je vytvořen tak, aby objednávka zboží byla pro Vás co nejsnazší.

1)      V levé části webové stránky naleznete menu včelařských potřeb a včelích produktů. Obě tyto kategorie obsahují další členění pro snazší orientaci a hledání požadovaného zboží.

2)      Pokud máte vybráno, klikněte u daného zboží na tlačítko koupit. Zobrazí se nákupní košík s vámi vloženým druhem zboží. Chcete-li více než 1 kus, změňte v kolonce množství a klikněte na přepočítat. Poté můžete pokračovat v nákupu nebo dokončit objednávku kliknutím na tlačítko zaplatit.

3)      Již registrovaný zákazník vyplní svoji e-mailovou adresu a heslo, které mu bylo vygenerováno při registraci. Nový zákazník vyplní potřebné údaje nutné ke zpracování objednávky. Dále vyberete požadovaný způsob dopravy a platby (o způsobu dopravy a platby více ve smluvních podmínkách).

4)      Zobrazí se rekapitulace objednávky. Pozor!!! Konečná cena je bez poštovného a balného!!! Zde máte také možnost, napsat nám vzkaz týkající se objednávky (požadovaná velikost, barva, atd.). Zkontrolujte prosím pečlivě veškeré údaje na objednávce a poté klikněte na odeslat objednávku.

5)      Pokud byla objednávka úspěšně odeslána objeví se toto hlášení: Objednávka dokončena. Děkujeme! Vaše objednávka byla úspěšně dokončena. Na Vaši e-mailovou adresu bylo zasláno potvrzení objednávky.

 

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

 

Odpovědnost za vady, záruka

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu. Zákazník není povinen takovéto zboží převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci:

  • Při zjištění závady nás neprodleně informujte telefonicky nebo e-mailem.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@umaji.cz. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.